Veelgestelde vragen

Adventure ent.
  1. Wat is Adventure-ent? Adventure-ent is een bedrijf dat zich richt op het aanbieden van leuke activiteiten en volksspelen voor elk soort feestje of evenement. We hebben een ruim assortiment van volksspelen, minigolfbanen en lasershooting sets, en ons doel is om voor elk feestje een passend aanbod te verzorgen.
  2. Welke activiteiten bieden jullie aan? Ons assortiment bestaat uit verschillende volksspelen, minigolfbanen en lasershooting sets. Hiermee creëer je gemakkelijk een leuke sfeer op elk feestje, van kleinere tuinfeesten tot grote evenementen. Onze activiteiten zijn geschikt voor zowel kinderen als volwassenen en zorgen voor een gezellige en ontspannen sfeer.
  3. Hoe huur ik jullie producten? Je kunt onze producten gemakkelijk huren via onze website. Kies de spellen die je wilt huren en voeg toe aan je winkelmandje. Vervolgens kan je de gewenste huurdatum en aantallen  invullen. Je hebt ook keuze tussen zelf de spelen komen afhalen of ze te laten leveren. In het laatste geval vragen we ook het afleveradres in te vullen. 
  4. Wat zijn de huurtarieven? Onze tarieven zijn afhankelijk van de lengte van de huurperiode en het aantal gehuurde spellen. Je kunt onze tarieven vinden op onze website, bij de productbeschrijvingvan elk van onze spelen en op de prijslijst pagina.
  5. Kunnen jullie de gehuurde activiteiten bij ons afleveren? Ja, wij kunnen de gehuurde activiteiten bij jou afleveren. Hiervoor rekenen wij een kilometervergoeding aan. Indien je levering wenst, vul dan jouw adres in bij de offerte aanvraag en wij maken vrijblijvend de prijs op voor levering. Dan kan je nog beslissen of je de spellen wilt laten leveren.
  6. Hoe lang mag ik de activiteiten huren? Onze activiteiten kunnen gehuurd worden per dag of voor meerdere dagen. Dit kan je gemakkelijk aanduiden in winkelwagentje bij offerteaanvraag. 
  7. Kan ik de activiteiten zelf afhalen? Ja, je kunt de activiteiten na afspraak afhalen in ons magazijn te Tienen (Vlaams-Brabant) of Maldegem (Oost-Vlaanderen).
  8. Hoe kan ik betalen? Je kunt bij ons betalen contant of via bankoverschrijving.
  9. Wat gebeurt er als er iets kapot gaat tijdens de huurperiode? Als er iets kapot gaat tijdens de huurperiode, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen samen met jou kijken naar een passende oplossing.